lillsazza.blogg.se

Dags för en remake

Publicerad 2015-11-11 15:32:00 i

Nu är det dags för en remake, jag har ingen känsla för mode har jag märkt men nu ska det bli ändring på det.

Jag har frågat alla mina bekanta hur de tycker att jag klär mig och jag har fått många bra tips så nu är det dags att köpa lite mer kläder.

Jag ska köpa mina kläder online för att spara pengar, det är mycket billigare online och det finns mer att välja på, dessutom så är det betydligt mer bekvämt att sitta framför datorn och shoppa. Sen är det bara att prova kläderna hemma i lugn och ro och så skickar man tillbaka de kläder som man inte är nöjd med. Snabb och effektiv shopping om du frågar mig!

Man bör även hålla ögonen öppna för rabattkuponger på nätet som man kan handla billigare kläder för.

Sen ska jag även kolla lite på blocket efter kläder för det är billigt och man kan hitta snygga kläder som inte går att hitta någon annanstans.

Det gäller ju att klä sig efter tillfälle, det är något som jag egentligen inte har reflekterat över utan jag har haft ungefär samma kläder jämt. Förutom på högtider då jag har klätt upp mig lite extra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela