lillsazza.blogg.se

Ta professionella foton

Publicerad 2015-11-05 20:13:00 i

Jag älskar att fotografera, det är en underbar hobby som jag har haft under lång tid. Jag rekommenderar verkligen alla att börja fotografera och här har jag lite tips för er som vill prova på.

Om man vill börja fotografera så är det bra om man lär sig digitala tekniker, med hjälp av digitala tekniker så kan man redigera och ändra foton så att de ser konstnärliga och professionella ut.

Jag rekommenderar att man lär sig Adobe Photoshop som är det bästa och populäraste editeringsprogrammet. Du kan verkligen förändra dina foton med detta program.

Experimentera med slutartiden på kameran för att ta unika och underbara foton. Om du har rätt slutartid så kan du ta fantastiska bilder som ögat i normala fall inte hinner uppfatta.

Försök att stå stabilt när du tar ett foto, luta dig gärna mot något när du tar bilden. Ju bättre balans du har desto mindre kommer kameran att röra på sig när du tar bilden och det kommer att ge skarpare bilder.

 
 
 

 Det finns så galet snygga naturbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela